Tuesday, July 28, 2009

Itulah Dia Nik Aziz Nik Mat

Mungkin sebelum ini ramai yang mencemek muka atau marah-marah apabila Andak komen
mengenai MB kelantan ini. Dia kononnya seorang ulama yang alim lagi mursyid. Masakan dia bercakap bohong apatah lagi memfitnah sesama orang Islam. Tetapi hari ini semuanya terjawap apabila dia mengatakan "Pergi Jahanam Dengan UMNO" bila ditanya oleh pemberita mengenai kerjasama antara kerajaan negeri dan pusat di Kelantan. Dia memperbodohkan dirinya sendiri seolah tidak tahu bahawa kerajaan negeri Kelantan itu diperintah oleh Pas dan kerajaan pusat oleh BN yang ditunjangi oleh UMNO.

Ramai pula di kalangan yang taksub denganya yang mempertahankan sandiwara buat bodohnya itu. Macamlah semua orang tak sekolah . Inilah watak pembelit Nik Aziz yang memualkan dan imejnya sebagai orang alim itu. Memalukan agama Islam. Pelik juga di kalangan penyokong Pas ini ada juga golongan bijak pandai yang terus membisu seribu bahasa akan perlakuan Nik Aziz

Kita tunggulah lagi perlakuan sandiwara buat buat bodoh Nik Aziz ini. Pasti ada kerana pelakonnya masih kuat lagi untuk melalut . Malang umurnya kubur dah kata mari tapi masih hendak menongkat dunia. Itulah dia Nik Aziz yang dah gila kuasa .Ramai yang masih ingat bagaimana dia meminta Dr Mahathir meletak jawatan dulu,tapi bila kena batang hidung sendiri nak pegang jawatan sampai mati.

Seronok juga nak tengok Pas tanpa Nik Aziz satu masa nanti . Kita tengok apa akan jadi apabila parti meletakkan seseorang itu terlalu berkuasa. Tanpa perpaduan sesama parti melayu, Pas akan layu di tangan PKR dan DAP nanti. Inilah yang ramai pengikut-pengikut Pas yang taksub dengan Nik Aziz tak sedar. Pas sekarang ini berdiri bukan di atas kekuatan partinya sendiri. Ia didukong oleh pakatan mereka di dalam pembangkang. Kekuatan Pas dengan sedirinya akan terhakis dan bersedialah kita melihat kejatuhan Pas .

1 comment: